Igår

 
hejsan, igår åkte jag till mormor med mamma och min moster och mina kusiner. Åt as god mat och till och med tårta! Sedan åkte jag direkt hem till Mona och dom hade blåst upp en massa ballonger och när jag kom sjöng dom för mig, sötisar! Dom hade gjort as mycket god mat så det blev ju en extra middag för mig haha. Vi hade en mycket trevlig och rolig kväll, åh blir alltid så glad med er!
 
 
Kom hem runt 1 och då satte jag bara på en film och efter det somnade jag.

Idag är det Mors-dag, har ni köpt något fint till era mammor. Jag själv var precis och köpte en bukett rosor till mina mamma! Nu ska jag fortsätta med plugget som jag startade igår och sen ska jag bara gå ut i solen och ta det lugnt.
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad pluggar du till ?

Svar: No, musik, engelska & idrott
Ebba Asplind

2014-05-25 @ 11:42:54
Postat av: Anonym

Är du inte klar med allt pluggandet?

Svar: Nej tyvärr har jag lite kvar :(
Ebba Asplind

2014-05-25 @ 11:43:08
Postat av: Anonym

Är du inte klar med allt pluggandet?

2014-05-25 @ 11:43:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback