Min sommar

 
Bild tagen från Mimis blogg.
 
Jag ska faktiskt inte göra speciellt mycket i sommar. Jag är ju i Mallorca nu som ni vet och när jag kommer hem ska jag bara umgås med vänner, träna & försöka komma tillbaka till fotbollen. Sedan i slutet av Juli ska jag börja jobba. Jag har fått jobb hos HFAB  i två veckor. Där kommer jag att jobba med typ trädgårdarbeten osv.
Är faktiskt väldigt väldigt nöjd med mitt jobb eftersom jag bara jobbar två vecor under hela sommaren och trots detta får väldigt bra betalt. Det är dock väldigt långa dagar men det är helt klart värt det.
 
Jag ser verkligen fram emot att bara få ligga och dega och nästan inte göra någonting. För mig är sommarlov att göra spontana saker och bara ha så jävla roligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback