new in

Jag bestämde mig till slut för att byta min byxor som jag köpte och istället fick det bli dessa, dom kostar 600:- ovh är också köpte på JC.
 
Dessa tre koftorna köpte jag i Rom, dom två första har jag ingen aning om vad det var för butik och den tredje är från Brandy Melville. Vet faktiskt intevad dom kostade tyvärr.
 
Den första tröjan är från H&M och kostade 10 euro, väldigt bra pris! Den andra tröjan är från Mango och kostade 35 euro.
 
Body butter från the body shop, 13 euro.
Primer från it style, 16 euro.
Ögonskugga som jag kommer använda som highliter från Sephora, 12 euro.

Kommentarer
Postat av: Annika

Fint :)

2014-02-22 @ 19:32:07
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback