Måndag & skola

har varit så sjukt trött idag, hade verkligen uppskattat ett lov till. Vill bara hoppa över allt fram till sommarlovet, förutom min födelsedag haha. 
 
Idag blev vår idrott inställd så vi hade 2 timmars håla, även Mathilda hade håla så vi gick hem till henne och åt kladdkaka, hon är en riktig stjärna på att göra kladdkaka måste jag erkänna. 
När jag kom hem gick jag och tränade hos min sjukgymnast och kom hem för en stund sen, så trätt nu så jag tror jag kommer svimma! 
Vi hörs senare! 
 
sött av aila att lägga upp denna på sin story! 

Kommentarer
Postat av: coffeeandcupcake.blogg.se

Så gott med kladdkaka :)

2014-02-24 @ 18:45:16
URL: http://coffeeandcupcake.blogg.se/
Postat av: joel

Ebba Asplind.
Hur länge har vi varit vänner nu?
Ganska länge må jag säga.
Det betyder att jag känner dig rätt så väl vid det här laget. Och att blogga så här dåligt- det är inte den du är. Ryck upp dig!

PS.Jag står vid din sida, always.




2014-02-25 @ 13:11:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback