2009

Kollade igenom mitt gamla arkiv och hittade denna bilden, detta är 2009 skulle jag tro.
Ser så himla liten men måste säga att jag är mig ganska lik, förutom att jag har total förstört mitt naturöigt lockiga hår, det är ju faktiskt lite synd.
 
Tisdagar är den sämsta dagen i skolan, men jag gick igenom den ganska snabbt och lätt kändes det som. Gick in till stan snabbt efter skolan och fick med mig lite sminkborstar och en tröja hem. Jag gick hem och kollade teen wolf och sen gick jag till biblioteket och träffade Aila.
 
Jag vill be så hemskt mycket om ursäkt för mitt grymt dålig bloggande men jag har faktiskt inte haft en aning om vad jag ska blogga om. Men jag ska bättra mig jag lovar!!
Tack så mycket för att ni stannat kvar på min blogg trots detta dåliga beteende från min sida haha. Puss!
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

du ser exakt lika dan ut haha

2014-02-26 @ 19:13:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback