OUTFIT


Skor -Johnny bulls / byxor - Julias / linne - ginatricot / kofta - house of Belle aka vila 
Sm va skit kul, så kul att få vara med laget igen, på fredagen mötte vi lb07 och förlorade :( sen åkte vi och käka pizza och sen efter det gick vi till stället där vi skulle sova, på lördagen badade vi en massa för det fanns pool och så sen så skulle jag till emporia snabbt innan matchen så då köpte jag lite, sen kollade jag på matchen det blev 2-2 så vi åkte tyvärr ut sen åkte jag hem och ba chilla, sen idag åkte jag till e-stop med aila skulle köpa ett par byxor men dom var förstora så hittade ett par nån random butik men tror dom finns i stan med så får se om jag köper dom. Har precis varit på gymmet och sen käkat tacos huuur gott! Aja tänkte visa vad jag har köpt och så men ha det perfa puss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback