NYTT

Köpte denna koftan från House of belle i tisdags kanske, kommer inte riktigt ihåg med nån gång förra veckan iaf, den kostaste 299:-, gillar den sjukt mycket enkel och snygg och lite skinndetaljer på axlarna.
Enkelt snyggt V-ringat linne, velat ha ett liknande as länge och så hittade jag det på Ginatricot för bara 149:- så det var ju hur najs som helst.
En vit piké tröja från hollister, vet inte om jag gillar den så mycket men den kan va skön och ha någon gång , kostade 338:-
Grå tjocktröja från Hollister, fett snygg och skön att ha under skinnjackan nu när det börjar bli kallt, kostade 590:-
 
Har även kollat på ett par haremsbyxor eller var det heter i leopard, dom är sjukt sköna och rätt snygga så tror jag ska gå in och köpa dom imon, men inte helt hundra än, men jag tror det blir så.
Var hos tandläkarn idag, kommer ihåg när man va liten och alltid fick typ klistermärken eller suddgummi och så kom den gången då man helt plötsligt hade blivit för stor, då man inte längre fick något suddgummi, hur hjärtskärande var inte det!!
Hade!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback