SVAR

Tänkte svara på lite frågor nu, men orkar inte svara på alla just nu, så tar några nu och några lite senare.
såååååå lets go!
 
Har du en pojkvän? :)
Japppppppppp
 
Oskuld?
Yes, det är jag
 
Har du och Oliver gjort något mer än att bara strula?
Hahha ja det har vi.
 
Vilka umgås du med mest?
Aila, Mona, Mathilda och så måste jag ju svara Victor med tanke på att han alltid är med haahaha. Sen Oliver är jag ju rätt mycket med haha och ibland träffar jag dom från mitt lag hehe.
 
Trivs du med dig själv?
Ja, love mig själv <333
 
Vad använder du för produkter till ditt hår?
Haha använder inte någon speciell produkt ibland bara, men för det mesta bara shampoo och balsam hehhe.
 
Vem är din bästa killkompis?
Oliver, Andreas och Victor
 
Vem gillar du?
Dummaste frågan hahhaha.
 
Vad är en typisk ebba-kommentar? Säg några!
Erkänn eller asså efter varje mening typ. Anklagar alla för att ha negativ ton, såååååå mycket!! Sjukaste och jag avslutar typ inte meningar utan säger typ huuuuur najs eller hur sjukt eller något sånt typ.
Och till Aila säger jag alltid att hon inte kommer få bli gudmor till mina barn.
 
Favorit klädmärke?
På byxor är det Dr. Denim för dom är så sjukt sköna och Please för dom är så snyggaaaa.
På övriga kläder typ tröjor finns det ju hur mycket fint som helst men om jag ska säga mina favorit märken i övrigt är det Ralph Lauren och GANT
 
Dina 2 bästa och dina 2 sämsta egenskaper?
Mina sämsta egenskaper är att jag är jätteeeee dålig förlorare och att jag blir rätt lätt arg/tjurig och fattar typ inte själv när jag är typ taskig mot folk för jag fattar typ inte att jag skriker på dom och skäller heheh.
Minabästa egenskaper är typ att jag är bra på lyssna och har bra självförtroende.
 
Kan du göra en sminkvideo/hur du fixar dig på morgonen? Hade varit kul!!
Nej tyvärr kan jag inte det, pga av att jag sminkar mig inte alls mycket och jag plattar typ bara håret så det skulle inte bli en så intressant video hehe, sorry
 
Hur skulle du beskriva dig själv?
Jag skulle beskriva mig själv som för det mesta glad (mot dom jag vill va glad mot) och rätt sportig måste jag väl säga. Perfektionist på vissa saker, typ skriva perfekt och platta mitt hår perfekt innan jag går ut. Mina vänner kallar mig divig men det tycker jag ej hahaha. Jag är inte speciellt social av mig men med personer jag känner mig bekväm med slutar jag typ aldrig prata och pratar för det mesta om helt ointressanta saker. Aa det var väl typ en kort beskrivning av mig.
 
Har du något typ av beroende?
Jag är typ beroende av att träna och känna mig fräsch, duschar och borstar tänderna och sånna saker många gånger om dagen.
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

K

2013-10-26 @ 13:43:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback