SVAR 2

Vilka är snyggast i 9A? Säg fyra
Oliver, Johan, Linus & Simon J
 
Spets eller string?
Spets
 
Vad tänder du på?
Nice absssssss, nej eller asså jo men typ snälla roliga killar och typ fint leende och fina ögon typ, bruna!!
 
Är du nöjd över din kropp?
Asså det finns väl alltid något litet man vill ändra på men i helheten är jag väl rätt nöjd
 
Snyggast i varje klass? brunnsåker
Finns as många klasser på brunnsåker så sorry men tänker ej svara på det hahha.
 
Röker du?
Nope, inte bra för hälsan och man luktar inge gott hahah
 
Snygga i varje 9a på brunnsåker?
9A: Oliver, Johan
9B: Victor, Calle, Herman & Albin
9C: Sebbe typ
9D: Måns, Petter
 
Super du?
Nope
 
Halmia/ifc?
Halmia
 
Överdriver du ofta?
ALLTID!! Kan inte leva ett liv utan att överdriva
 
Vad gillar du att krama med armarna under eller över?
Beror på om jag är längre är det skönare att krama över och om jag är kortare är det skönare att krama under
 
Vill du tatuera dig?
När jag blir äldre tror jag att jag vill, typ sånna svalor eller något som har med alla mina syskon att göra
 
Vad ska bli roligast med att flytta?
Att inreda ett nytt rum. Och sen ska det bli fett skönt med mycket värme för just nu kan man typ inte värma upp hela vårt hus pga att det är så stort. Och så ska det bli gött att Wi-Fi kommer räcka till mitt rum för det gör det inte nu hehehe.
 
Vad är det pinsammaste du har gjort?
Jag tänker inte skriva det här för det är föööör pinsamt mendet jag kan säga typ är när jag trilla i trappan på Mc'donalds med all min mat hahaha.
 
Är du avundsjuk av dig
Hahahhaha, ska jag vara ärlig så jaaa, jag blir jätte lätt avundsjuk.
 
Har du många vänner?
Ja det har jag väl, sen umgås jag inte med alla jätte ofta, men ja jag tycker jag har rätt mycket vänner.
 
Snyggaste killen på jorden?
Sjuuuuuukaste frågan. Nästan omöjligt att svara på men ja kan säga några killar som är skit snygga!
Channing Tatum, Taylor Lautner, Cristiano Ronaldo, Tyler Posey, Paul Wesley, Ian Somerhalder, Ryan Gosling, Dave & James Franco

Har du bra betyg? Och btw vad tänker du välja på gymnasiet?

Jag har väl rätt såhär medelbetyg typ, nästan bara C. Jag tror jag vill gå samhälle beteende - fotbollsinrikting på antingen Sannarp eller Aspero 


Kommentarer
Postat av: johan

hej ebba

2013-10-26 @ 13:43:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback