OM ATT ÄLSKA

Hej, ber så hemskt mycket om ursäkt över min brutalt dåliga bloggning, skäms typ hahaha. Tänkte berätta om helgen och mina nya loves. Köpte denna t-shirten idag, var på halva priset på house of belle så kostade bara 90:-. Kollat på den ett tag så perfa med rea! Köpte också Michaela Fornis bok "Om att älska". Så jävla lycklig över detta faktum, längtar över att få läsa den hahha, dessutom är hon så snygg på omslaget så man har ju den typ som prydnad. Nu tänkte jag dra igenom dom senaste dagarna snabbt.
 
Fredag: Fick äntligen höstlov, sjukt efterlängtat!! Vi hade oxå spöktåg, måste erkänna att dom hade gjort det skit najs, trodde typ det skulle bli en flopp, men verkligen inte! Sov över med Mattis, Mona och Victor på kvällen.
Lördag: På dagen var jag i stan och fikade med Mona, Mathilda, Victor & Vilma. Efter det åkte jag till Halmianen på lagfest.
Söndag: Var hos mina kusiner på dagen, sen fikade jag med Matilda på kvällen.
Måndag: Var hos tandläkarn på morgonen. Vid 2 träffade jag mona och aila i stan så åkte vi hem till mona och sen kom mattis, vi myste och lite så eftersom det var värsta storm.
Idag, tisdag: Kom hem från Mona vid 1 och stack direkt och tränade först hos simon och sen på gymmet. Stack sedan in till stan med Mona, Mattis och Victor. Vi fikade lite och sånt najs. Åkte hem och käkade och gick ut och gick med Mami, nu sitter jag bara hemma och ska typ kolla på lite film eller något, ni får ha det jätte bra, pussss
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback