Kolmården

Hej på er! Bloggade inte igår för gjorde ingenting på dagen och sen gick jag in till stan, fick med mig ett par jeans hem så tänkte visa dom i helgen. Träffade sedan babesen och när jag kon hem gick jag bara och la mig direkt för orkade inte vara uppe. Imorse så åkte vi till Kolmården, skit nice! Dock fick vi punktering på halva vägen så vi har suttit nästan halva dagen i Värnamo, men det är ju en upplevelse i sig. Jaja iaf, vi kom fram till Kolmården vid 4 och då kollade vi på tropikariet det va ju jätte mysigt. Har skrivit så många inlägg idag som inte har gått att publicera så jag är lite arg över detta faktum, men ni får ha det jätte bra sålänge, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback