söndag

Fredag: Jag följde ju med wilma till fritidsgården, va faktiskt kul, massa där oså, sen beställde jag louise och wilma pizza dit, fett gott. jag och wilma åkte hem till mig vid 10 typ så sov hon här. Lyckad fredag, check!
Lördag: Jag gick in till stan med mona vid 2, fick med mig ett linne hem, visar ikv typ. Sen gick vi hem och ba chillade typ. Sen på kvällen sov jag över med Mattis, Mona och Aila hemma hos Mona, vi hade fett kul och mysigt, mycket kärlek till mina girls. Lyckad lördag, check!
Idag: har ba slappat fram tills nu typ, lite senare ska jag och kolla match på sannarp med wilma, så jag tror det blir en rätt lyckad söndag med om jag ska vara ärlig. Hade så bra så hörs vi förmodligen senare, pussss

Kommentarer
Postat av: lasse

känner en stor diskriminering! tack vare dina checkar.!

2013-03-24 @ 17:58:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback