Frukost + teen wolf

Sha brushes, sorry för lite dålig uppdatering igen heh.
ska iaf berätta vad jag gjort senaste dagarna!
Hade en as najs kick off i fredags, vi var på ett sånt hjorthängn eller vad det heter, så fick vi skjuta med olika gevär och sånna saker, så det var as kul. Sen på kvällen va jag med Line och Julia så vi hade fett mysigt.
Sen i lördags spelade jag match, vinst med 2-0, jäkligt bra jobbat med tanke på att dom spelade i senior allsvenskan! Sen åkte jag och kollade laxa med Ebba, Alva & Matilda sen efter det åkte jag hem till Mona där hon och Tilda väntade på mig så hade vi lite tjockis sleepover hahah.
Igår kom jag hem från mona vid 2 typ sen gick jag och duschade, låg och dega till halv 7 så åkte jag och julia och äventyra lite haha sen träffa jag Line lite, sen följde jag med mamma och julia på ett lite kvällsdopp fast jag badade ej, för mycket sjögräs haha. Sen sov jag i växthuset omg, kände mig riktigt yolo.
Nu ska jag kolla ett avsnitt av Teen wolf, sen ska jag gymma, hörs puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback