senaste

Hejhej, tänkte dra senste dagarna lite kortfattat, har ju varit ett jävla tjat om att blogga från alla håll och kanter så aa nu kör jag då.
Fredag: efter skolan gick jag in till stan med Line och Matlde och köpte present till Wilma, sen på kvällen så åkte vi till henne och hade tjejkväll, sjukt kul hade vi!
Lördag: Jag gick in till stan och bara chillade livet med monis, loveu!! sen på kvällen kom oliver hit en stund.
 
Söndag: jag åkte till kungsbacka och kollade på DM-finalerna, 4 guld för ifc, f16, f15, f14 & f12, riktigt bra! Sjukt jobbigt att inte få spela men det va gött att vi vann iaf!
Måndag: Gjorde inget speciellt, pluggade, gymmade, tränade hos min sjukgymnast typ.
Tisdag: Åkte hem till Andy efter skolan och va med han och Jakob, sen efter det åkte jag till sannarp och kollade centern-borgeby det blev 6-4, riktigt gött! 
 
Kom hem från skolan för ungefär en timme sen och tänkte kolla pll sen tänkte jag gå och gymma och sen kolla träningen, måste nämligen plugga lite också.
Ha det perfa!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback