Senaste inköp

Köpte denna koftan i Båstad igår, behövde verkligen en ny kofta, så denna var utmärkt, den har även knappar
så man kan knäppa den på lite olika sätt. Den kostar 799:- men jag köpte den för halva priset så den kostade bara 399:-, kommer från Locals Only
Köpte även detta linnet igår i Båstad, kollat på det nån gång innan men tyckt att det är för dyrt med 799:- för ett linne men det va på halvpriset nu så kostade bara 399:-, och det kommer från Denim & Supply, Ralph Lauren, så riktigt nöjd med det!
Köpte även ett till linne som jag var lite osäker på men köpte ändå, men när jag kom hem och testade det satt det inte alls snyggt på så jag gav till till mamma hehe.
Köpte denna tröjan i Göteborg, älskar den! Kostade dessutom bara 199:- från Chelsea
Köpte också denna wannabe alajk blusen eller vad man ska kalla det haha, har ingen annan sån och dom är ju verkligen jätte fina så passade på. 399:- från chelsea
Köpte denna wannabe ajlajk t-shirten också, velat ha en sån jätte länge så hittade jag den på chelsea för bara 100:-, så det va värsta asbra!
Eftersom alla mina skärp har gått sönder eller är förstora så köpte jag detta, riktigt billigt så är jätte nöjd med det, 199:- från chelsea
När jag kom hem från Smögen beställde jag hem denna tröjan från Bondelid, hittade den på Lager 157's hemsida för bara 150:- & 200:- frakt så det va sjukt billigt för den så jag ba go for it lixom!
Köpte denna från en butik som heter Manda i smögen, exakt likadan som den vita från chelsea, fick dock betala 349:- för denna så det va ju fail när jag hitta den i göteborg för 150:- mindre och ba fuck haha, men jaja fett nöjd med allt.
Ska sticka och träna nu, ha det så bra, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback