NYTT

sorry för fett dålig kvalle men aa tänkte visa er lite vad jag har köpt idag när jag va i stan med mamma och julia.
Först så köpte julia en kofta från mellow, aldrig varit där inne innan men hittade den koftan och den va faktiskt rätt fin, iaf så köpte julia den för 249:-, så jag lånar dom den av henne lite då och då. 
Sen så gick vi in på cozy home och så var det rätt mycket rea så köpte ett par please byxor, fett nöjd och som sagt det var rea men vettefan va dom kostade och sen köpte jag ett linne också som är korallfärgad typ.
Men är iaf väldigt nöjd hehehe. 
När jag kom hem från stan duschade jag och sen käkade jag, tacooooos. 
Sen kom Aila, Mona & Mathilda hit så hade vi lite myskväll, mucho najso.
Nu ska iaf Aila sova här så vi kollar lite tv sen så ska vi nog sova snart, rätt trött hheheheh.
Vi hörs imon puss ♥♥♥♥♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback