NY

för lat för att ställa mig och ta kort på tröjan så kopierar bildn från ginas hemsida, guuuud vilken copycat.
Den kostade bara 199:- och ni vet hur jag är för vita tröjor, föll ju bara pladask lixom hehehhehe, nej men funderade på att köpa antingen beige, svart eller vit så det blev vit hehhe.
 
Åkte hem till mona vid 4 och ba chilla grillen som vanligt, sen körde lite mys i the rolle idag med taco chips och goakalololo, awesome. Venne om ni märkte det men jag bytte header innan med hehehhe, hope u like it 8)
Ska till Simon imon och checka läget med mitt knä lite och så, annars har jag inte bestämt vad jag ska göra riktigt hhehhe. Nu ska jag fortsätta snapchata med bby, puss bitcheeees
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback