25 saker om mig

 
  • Jag kan vara jävligt jobbig
  • Jag uppfattast väldigt lätt som känslokall
  • Jag läser extremt långsamt, asså verkligen brutalt
  • Jag kan få väldigt dåligt samvete för helt oväsentliga saker som att jag inte sa fin tröja till en person
  • Jag är sjukt tävlingsinriktad och hatar folk som fuskar även fast jag alltid fuskar själv
  • jag äter sjukt mycket godis och kakor och glass osv
  • Mitt favoritämne är slöjd
  • jag är kass på biljard, konstigt nog
  • jag har bra självförtroende
  • blir lätt väldigt arg
  • jag hatar att bada
  • jag är brutalt rädd för sjögräs
  • jag vill bli psykolog
  • jag hatar att visa känslor
  • jag vill ha en fotboll i min kista när jag dör
  • jag vill tatuera in något som har med mina syskon att göra
  • jag längtar jätte mycket tills jag blir vuxen och skaffar egen familj osv
  • jag vill ha en son som heter Victor
  • jag hatar att gå på linjer så delar alltid upp dom i olika rutor osv
  • Hatar att ha väska
  • Jag har världens jobbigaste röst
  • jag har världens bästa vänner
  • Min största förebild är cristiano ronaldo
  • Jag älskar serien teen wolf
  • jag är stelena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback